15 Mayıs 2015 Cuma

Hızlandırılmış Aşk Hikayesi


2015, hızlı aşkların yılıydı. Haftasonu 150 liralık kahvaltı hesabını ödeyebilmek için, bütün hafta çalışan insanların yılıydı. Herkesde aynı laf.. "Aşka vakit yok" 
Tanımaya, tanışmaya, anlatmaya, dinlemeye, hayal kurmaya vakit yok.. 

Hangi departmanda çalıştığını bilmiyordu ama adam güzel gülüyordu. Bi tanışma fırsatı bulsa ama yok yaaa vakit yok. 

Yok yok kesin tanışması lazım yoksa bi gün kalbi ağzından çıkacak..
O mu bi adım atsa? 
Değer mi ki?
Bak yine gülüyo
Bu çalan şarkı çok iyiymiş be resmen ondan bahsediyo. 
Bugün neden işe gelmedi?
Mavi en çok bu adama yakışıyo..
Offf napsa acaba? 
Aşk böyle bişey evet..

Midede kelebekler uçuşmaya başlayınca önce adını öğrendi. 
Facebook'dan hızlıca bir tarama yaparak 5 dk icinde bütün ailesini tanıdı, annesi CHP kadın kolları başkanı gibi kadındı çok korktu. Kardeşi serserinin tekiydi. evlendiklerinde kesin başlarına ekşiycekti canı sıkıldı. Babası tam bir futbol fanatiğiydi. Evde esecek tribün havasını düşündü sinir oldu. Ablası iki canavar annesi, dedikoduyla beslenen bir kadına benziyordu, canavarları evini kemirirken hayal etti, üzüldü. Babanne beyazlar koslayla yıkanmazsa olay çıkaracak bir tip gibiydi ayy fenalık geldi. Özyılmazhan ailesi galiba hiç ona göre değildi.

- Yok kızım yaaaa şimdi baktım. Iyi ki de bakmışım yani, notunu verdim. Ay bi de tanışsam filan diyodum ahahah tam bir vakit kaybıymış. Yok yok hiç tutmadım, o ailesi ne öyle korkunç.. 

Ertesi gün, kelebekler midesini terketmiş gibiydi. 

Gülüşe bak ya joker gibi..
Ayy habire mavi kazak giyiyo başka bişeyi mi yok. 
Adamdaki müzik zevki de korkunçmuş..
Bak yine telefonda, günde elli sefer anneciğini arıyordur kesin..
Offf çok itici..

Kafasında kurduğu adam, kalbindekine uymayınca "sıradakiiiii" diyen kızlardandı. He bi de hiç vakti yoktu biliyorsunuz..
Ama şans işte, vakit ayırmak istemediği adamla, arkadaş ortamında denk gelince tanışmak zorunda kaldı. 
Çok güzel gülüyordu kahretsin.. 
Ahh o canavar yeğenleriyle, maçkolik babası olmasaydı.. 
Elini uzattı. 
"Merhaba Mert, daha önce tanışmış mıydık?" 

7 yorum:

  1. Bayılıyorum yazılarına :D Buna da bayıldım :D

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir yazı olmuş doğruluk payı çok yüksek :)

    YanıtlaSil
  3. tam günümüze uygun bir yazı olmuş :))

    YanıtlaSil
  4. Kafasında kurduğu adam, kalbindekine uymayınca "sıradakiiiii" diyen kızlardandı.
    :) Çok hoş...güzel bir hikaye.. kısa ve öz..:)

    YanıtlaSil
  5. Takipteyim, bana da beklerim cnm ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. :) Ah şu Facebook iyi ki var ben de bolca takipteyim milleti. Şeceresini döktüklerim var :D

    YanıtlaSil